شوینده مناسب لباس کودک کدام است؟

دسته بندی محتوا

شوینده مناسب لباس کودک کدام است؟

کودکان دارای پوست حساسی بوده و از آنجایی که لباس‌ها در برخورد مستقیم با پوست هستند، باید به خوبی تمیز شوند تا مشکلی ایجاد نشود. برای شستن لباس کودکان معمولا از شوینده‌هایی استفاده می‌شود که ضد حساسیت بوده و ترکیبات مضری در آن‌ها وجود نداشته باشد. استفاده از برخی شوینده‌ها می‌تواند باعث ایجاد قرمزی، التهاب یا آکنه بر روی پوست شود، به همین دلیل بسیار مهم است که پیش از خرید شوینده لباس، حتما تحقیقات کاملی در این مورد انجام دهید. اگر علائمی مانند جوش،حساسیت، خشکی پوست و … بر روی پوست کودک خود مشاهده کردید، توصیه می‌کنیم شوینده لباس خود را عوض کنید.

لباس‌های کودکان در بازه زمانی کوتاهی شسته شده و همین موضوع اهمیت استفاده از شوینده‌های ضد حساسیت را بیشتر می‌کند. در شوینده لباس کودکان نباید از سورفکتانت‌ها استفاده شده باشد زیرا این ترکیب می‌تواند باعث ایجاد التهاب بر روی پوست کودک شود. هم‌چنین عدم استفاده از رایحه در شوینده‌های کودک هم اهمیت زیادی دارد. ترکیباتی که برای رایحه در شوینده استفاده می‌شود، ممکن است زمینه ساز بروز مشکلات پوستی در کودکان باشد. براق کننده و سفید کننده هم نباید در ساختار این شوینده‌ها به کار بروند.

انتخاب شوینده مناسب لباس کودک

برای محافظت از پوست کودکان باید دقت زیادی در انتخاب شوینده مناسب لباس کودک صرف کنید. شوینده‌های لباسی که برای بزرگسالان استفاده می‌شود، دارای مواد شیمیایی و آنزیم‌های مختلفی است که استفاده از آن‌ها برای کودکان می‌تواند مشکل پوستی ایجاد کند. در حقیقت این مواد با تحریک کردن پوست کودکان، باعث ایجاد جوش، قرمزی و التهاب می‌شوند. در صورت عدم وجود عطر، رایحه و آنزیم در ساختار شوینده می‌توانید آن را برای لباس کودکان استفاده کنید.

پیش از خرید با دقت تمام ترکیبات ثبت شده بر روی شوینده را مطالعه کرده و اطمینان حاصل کنید که عبارت ” ضد حساسیت” بر روی آن وجود دارد. علاوه بر آن باید شوینده‌ای ” بدون بو”، ” بدون رایحه”، ” بدون رنگ” و ” بدون فسفات” انتخاب کنید. وجود هر کدام از این مواد  نشان می‌دهد که این شونده مناسب فرزند شما نیست.

انتخاب بهترین شوینده لباس کودک

انتخاب بهترین شوینده لباس کودک

بهتر است برای انتخاب شوینده لباس کودک به نکات زیر دقت کنید:

  • همانطور که ذکر شد حتما قبل از خرید، ترکیبات موجود بر روی شوینده را بررسی کرده و مطمئن شوید که هیچ عنصر مضری در آن وجود ندارد.
  • همیشه لباس کودک را از سایر افراد خانه جدا کرده و با شوینده‌ای متفاوت بشویید.
  • فواصل زمانی شستن لباس کودکان را کوتاه کنید تا میکروب‌های موجود بر روی آن‌ها سریعا از بین بروند.
  • حتما شوینده لباس کودک را در جایی قرار دهید که در معرض دید و دسترسی فرزندان نباشد.
  • برای شستن لباس کودکان از سفید کننده استفاده نکنید. حتی اگر شدیدترین لکه‌ها بر روی لباس‌ها وجود دارد، از سفید کننده‌ها برای آن‌ها استفاده نکنید.
  • اگر لباس جدیدی برای کودک خود خریداری کرده‌اید، حتما یکبار آن لباس را شسته و سپس استفاده کنید. ممکن است در فرآیند تولید و فروش لباس کودکان، میکروب‌هایی بر روی آن باقی مانده باشند که با شستن لباس با شوینده مناسب لباس کودک، از شر آن‌ها خلاص خواهید شد.
شوینده لباس کودک

شوینده لباس کودک

بهترین شوینده لباس کودک

شوینده لباس کودک توسط برندهای مختلفی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. بهترین برندهای تولید کننده شوینده لباس کودک، فیروز، چیکو و اکتیو هستند که عملکرد بسیار خوبی داشته و مصرف کنندگان از آن‌ها رضایت کامل دارند. علاوه بر این برندها، اگر به دنبال استفاده از شوینده لباس کودکی با قیمت مناسب هستید، شوینده لباس کودک آسیمن می‌تواند گزینه بسیار خوبی باشد.

شوینده آسیمن قدرت تمیز کنندگی بسیار خوبی دارد و تمام لکه‌های روی لباس را از بین می‌برد. در صورتی که پیش از خرید شوینده لباس کودک آسیمن نیاز به مشاوره دارید، کارشناسان ما در مجموعه پاک با ما پاسخ گوی سوالات شما خواهند بود.

پیشنهاد نویسنده:

جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با انتخاب شوینده مناسب لباس کودک میتوانید مقاله راهنمایی برای انتخاب بهترین شوینده لباس کودک را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست