راهنمایی برای انتخاب بهترین شوینده لباس کودک

دسته بندی محتوا

راهنمایی برای انتخاب بهترین شوینده لباس کودک

کودکان پوست حساس ­تری نسبت به بزرگسالان داشته و هنگام خرید شوینده لباس کودک باید دقت زیادی به خرج دهید. شوینده­ های کودک به جلوگیری از آلرژی و تحریکات روی پوست نوزادان کمک کرده و مانع از ایجاد التهاب بر روی پوست آن­ها می­شود. تفاوت اصلی این محصولات با شوینده ­های معمولی خنثی بودن و ضد حساسیت بودن آنهاست.

متخصصان اطفال توصیه می‌کنند مراقب لباس‌های کودکان، از جمله ملافه و حوله آن‌ها باشید. بهتر است آن­ها را جدا از سایر افراد خانواده بشویید، به لباس­های شسته شده نرم کننده اضافه نکنید و از مواد شوینده مخصوص برای نوزادان استفاده کنید. اگر تصمیم دارید مانع از بروز حساسیت بر روی پوست کودک خود شوید، باید شوینده­ای مناسب را انتخاب و خریداری نمایید.

نکات مهم در شستشوی لباس کودک
راهنمایی برای انتخاب بهترین شوینده لباس کودک

نکات مهم در شست و شوی لباس کودک

همانطور که اشاره شد شوینده لباس کودک باید فاقد موادی باشد که باعث تحریک پوست می­شود. هیچ آنزیم قوی، مواد حساسیت زا یا رایحه ­ای نباید در شوینده کودک وجود داشته باشد.

  • برای لباس کودکان حتما از شوینده ­هایی استفاده کنید که مخصوص آن­ها تولید شده است.
  • برای جلوگیری از آسیب دیدن الیاف پارچه، درجه لباسشویی را بر روی حالت baby care قرار دهید.
  • از سفید کننده یا نرم کننده برای لباس کودکان استفاده نکنید.
  • در صورتی که کودک شما به یک بیماری پوستی مبتلا است، برای خرید شوینده لباس حتما با یک پزشک مشورت کنید.
  • لباس­ های مرطوب را روی هم دیگر قرار ندهید، این کار باعث ایجاد عفونت قارچی می­شود.
  • لباس کودکان و لباس بزرگسالان را جدا بشویید.
  • اگر بر روی لباس لکه ادرار یا شیر وجود دارد، آن را در آب خیس قرار دهید تا راحت ­تر پاک شوند.
  • بهتر است لباس­هایی که در تماس مستقیم با پوست کودکان هستند را دوبار آبکشی کنید تا هیچ اثری از ماده شوینده بر روی آن باقی نماند.
  • در صورت مشاهده علائمی نظیر جوش یا حساسیت، شوینده لباس کودک را تعویض کنید.
  • در صورت امکان برای خشک کردن لباس­ ها از نور خورشید استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: شوینده لباس برای کودکان چه مشخصاتی باید داشته باشد.

بهترین شوینده لباس کودک
بهترین شوینده لباس کودک

بهترین برندهای تولید کننده شوینده لباس کودک

هنگام خرید شوینده لباس کودک با برندهای مختلفی روبه ­رو خواهید شد که انتخاب بین آن­ها را سخت می­کند. در این بخش به معرفی بهترین آن­ها خواهیم پرداخت.

شوینده لباس کودک اکتیو

یکی از بهترین شوینده ­های موجود در بازار برای کودکان، شوینده برند اکتیو است. اکتیو شوینده لباس کودک خود را دو مدل آبی و صورتی تولید می­کند که در رایحه با یکدیگر تفاوت دارند. با استفاده از شوینده لباس کودک اکتیو، لکه­ های روی لباس از بین خواهد رفت و نیاز شما بابت استفاده از نرم کننده را برطرف می­ سازد.

شوینده لباس فیروز

یکی از خوشنام ­ترین برندهای ایرانی تولید کننده محصولات کودک، برند فیروز است که محصولاتی با کیفیت با قیمت مناسب را در اختیار مشتریان خود قرار می­دهد. یکی از این محصولات شوینده لباس کودک است که با ترکیب خاص خود مانع از حساسیت بر روی پوست کودکان می­شود. علاوه بر آن با ترکیبی ساخته شده که هیچ آسیبی به بافت خود لباس هم وارد نکند.

مایع لباسشویی آسیمن

مایع لباسشویی آسیمن با تکنولوژی به روز تمام خاصیت های مورد نیاز برای پوست های حساس را داشته و به شما این امکان را می دهد با خیال راحت برای کودکان و پوست های حساس مورد استفاده قرار دهید.

شوینده لباس کودک مالوچسکا مدل Sensitive

مایع لباسشویی کودک مالوچسکا مدل Sensitive یکی دیگر از بهترین شوینده­ های لباس کودک است که فاقد هر آنزیمی بوده و از پوست کودک شما محافظت خواهد کرد. شستن لباس ­ها با این شوینده نرمی آن­ها را تضمین می­کند و قدرت پاک کنندگی بالای آن توانایی از بین بردن انواع لکه­ ها را دارد. یکی از نکاتی که در تولید این شوینده به آن توجه شده است، عدم آسیب به رنگ پارچه است. در صورتی که از آن برای شستن لباس ­های کودک خود استفاده کنید، هیچ تغییر رنگی بر روی لباس­ ها مشاهده نخواهید کرد. حجم 1 لیتری آن غلظت مناسبی داشته و می­توان با صرف هزینه مناسب برای طولانی مدت از این شوینده برای شستن لباس کودکان استفاده کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست