ارسال به سراسر کشور به قیمت کارخانه:

 ما تلاش کرده ایم با راه اندازی بخش فروش عمده در وب سایت پاک با ما، فرصتی را فراهم کنیم تا انواع مواد شوینده مناسب ماشین ظرفشویی، با قیمت کارخانه و بسیار پایین تر از قیمت بازار را در اختیار خریداران عمده، ویزیتورها، فروشندگان در سراسر کشور و تمام افراد مصرف کننده قرار دهیم. سفارش شما با بالاترین کیفیت تولید شده و با باربری ایمن و سریع در اسرع وقت ارسال می شود و درب منزل به شما تحویل داده می شود.

همکاری با ما

گران نخرید! بی واسطه بخرید!

با درخواست های مکرر خریداران محصولات شوینده آسیمن بررسی های لازم انجام شده و دلیل بسیاری از گرانی های مواد شوینده چند واسطه بودن فروشندگان از درب کارخانه تا منزل مصرف کنندگان مشخص شده است.پاک با ما با شماست تا گران نخرید و به قیمت کارخانه چند محصول شوینده را یکجا خریداری کنید. طرح ویژه ای که ما به شما ارائه می کنیم علاوه بر حذف واسطه ها جهت خرید ارزان تر، تخفیفات در خرید عمده می باشد.

شرکت پاک با ما درجهت حمایت از شما هم وطنان عزیز، زمینه ی بهره مندی از تخفیفات 18 درصدی این محصولات را فراهم کرده است. به منظور سهولت و سرعت در خرید عمده ی این محصولات دیگر نیازی به برقراری تماس تلفنی  و صرف زمان جهت ثبت سفارش محصولات به صورت عمده ندارید. کافیست به قسمت فروش عمده محصولات ما سر بزنید و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید تا در اسرع وقت سفارشتان را در مقصد مدنظرتان  تحویل بگیرید. هدیه ی ما به شما در اولین خریدتان 5 درصد تخفیف در قیمت کل سفارش شما می باشد.

خرید اینترنتی

شرایط آسان خرید عمده:

جهت استفاده از پنل فروشگاه داری و یا ویزیتوری و محاسبه نرخ محصولات به قیمت عمده، حداقل سفارش خرید یک کارتون از هر نوع ماده ی شوینده می باشد که شامل 12 عدد از همان ماده ی شوینده است. پس حتی اگر قصد دارید یک کارتون از هر نوع ماده ی شوینده تهیه کنید به شما پیشنهاد می کنیم درخواست پنل ویزیتوری خود را ثبت کنید و منتظر پاسخ از سوی اپراتور باشید. درخواست شما در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخ داده می شود و می توانید مواد شوینده ی مد نظر خود را از محصولات آسیمن انتخاب و سفارش دهید.

مفتخریم با سابقه ی چندین سال فروش جزئی وعمده اکنون قدمی در جهت منفعت شما عزیزان برداشته ایم و فرصت خرید اینترنتی آسان و سریع از درب کارخانه را برای شما در سراسر کشور فراهم کرده ایم. تیم فروش پاک با ما پاسخگوی تمام سوالات شما شامل تولید، فروش و مصرف مواد شوینده می باشد. با نظرات خود ما را در جهت ارتقای سطح فروش محصولات یاری دهید.

سوالی دارید؟ تماس بگیرید 09129153447

فهرست