شوینده ضدحساسیت برای کودکان

دسته بندی محتوا

مایع ضد حساسیت کودک

شوینده ضدحساسیت آسیمن برای کودکان:

مادران زمانی زیادی را به شستن لباس کودکان اختصاص داده و سعی می‌کنند تا حد امکان از بهترین شوینده موجود در بازار استفاده کنند. از آنجایی که کودکان پوست حساسی دارند، انتخاب یک شوینده ضد حساسیت از جمله مایع ماشین لباسشویی اهمیت زیادی دارد. برخی از شوینده‌های با کیفیت باعث بروز آکنه یا التهاب بر روی پوست کودکان می‌شوند و بافت پارچه را خراب می‌کنند. با توجه به اینکه لباس‌های کودکان در فواصل زمان کوتاهی شسته می‌شود، انتخاب شوینده لباس ضد حساسیت باید جدی گرفته شود.

با مشاهده علائمی نظیر جوش قرمز، خارش، تاول، حساسیت، تورم، پوست خشک و … باید سریعا به فکر تغییر شوینده خود باشید زیرا احتمالا علائم ناشی از شوینده لباس است. پیش از خرید شوینده حتما طبیعی بودن آن را بررسی کنید. شوینده لباس کودکان نباید حاوی سورفکتانت‌ها باشد زیرا به پوست حساس کودکان آسیب می‌رساند. علاوه بر آن شوینده کودک نباید رایحه و عطر داشته باشد زیرا برای این رایحه از مواد خاصی استفاده می‌شود که برای برخی از کودکان عوارضی به همراه دارد. هم‌چنین مطمئن شوید که براق کننده یا سفید کننده در ترکیبات آن وجود ندارد.

انتخاب شوینده لباس مناسب کودکان

برای اینکه بتوان از کودکان در برابر آلودگی‌های زندگی روزمره محافظت کرد، باید دقت زیادی به انتخاب شوینده‌ها اختصاص داد. لباس‌ها در برخورد مستقیم با پوست بوده و اثر زیادی از خود بر جای خواهد گذاشت. شوینده‌های لباسی که بزرگسالان از آن‌ها استفاده می‌کنند، حاوی آنزیم‌ها و مواد شیمیایی هستند که باعث آسیب به پوست حساس کودکان می‌شود. این مواد می‌تواند با تحریک پوست کودکان مشکلات جدی برای آن‌ها ایجاد کند. برای انتخاب شوینده لباس مناسب کودکان باید در نظر داشته باشید که محصول مورد نظر عاری از رایحه، عطر و سایر افزودنی‌ها باشند.

اگر روی شوینده‌ای عبارت ” 100 درصد طبیعی” را مشاهده کردید، اقدام به خرید آن نکنید زیرا حتی طبیعی بودن یک شوینده هم می‌تواند عوارضی برای کودکان داشته باشد. بهترین راه این است که پیش از خرید ترکیبات موجود بر روی شوینده را مطالعه کرده و پس از آن بهترین گزینه را خریداری نمایید. بر روی شوینده مناسب کودکان باید عبارتی نظیر ” ضد حساسیت”، ” غیر سمی”، ” بدون بو”، ” کاملا گیاهی”، ” بدون رنگ”، ” بدون فسفات” درج شده باشد. در صورت مشاهده عطر و سورفکتانت‌ها، از خرید آن شوینده صرف نظر کنید.
مایع لباس کودک

نکات مهم در مورد شوینده لباس کودکان

  • پیش از خرید مطمئن شوید که کل ترکیبات موجود در شوینده را بررسی کرده‌اید.
  • لباس کودکان را جدا از لباس سایر افراد خانواده و با مایع ماشین لباسشویی بشویید.
  • پس از استفاده شوینده لباس کودکان را در مکانی امن ودور از دسترس کودکان جای دهید.
  • به هیچ عنوان شوینده لباس کودکان را با پاک کننده‌های خانگی ترکیب نکنید. گاهی اوقات این ترکیبات می‌تواند چیزی خطرناک برای پوست بدن کودکان باشند.
  • در صورت خرید لباس جدید، حتما آن را یک بار شست و شو داده و از شوینده استفاده کنید. در طول تولید و طراحی یک لباس، مواد مختلفی بروی آن می‌نشیند که با کمک شوینده لباس کودک می‌توان آن‌ها را از بین برد.
  • لباس‌های کودکان را در فواصل زمانی کوتاهی بشویید تا میکروب‌ها بر روی سطح لباس باقی نمانند.

بهترین برند تولید کننده شوینده لباس کودک

برندهای مختلفی در بازار وجود دارند که در زمینه تولید شوینده لباس کودک فعالیت داشته و محصولات با کیفیتی را روانه بازار کرده‌اند. از جمله این برندها می‌توان به فیروز، اکتیو و چیکو اشاره کرد که برندهای نام آشنا در این زمینه محسوب می‌شوند. علاوه بر نام‌های ذکر شده، چنانچه به دنبال خرید محصولی ایرانی و با کیفیت هستید، شوینده آسیمن را به شما معرفی می‌کنیم. این شوینده قدرت پاک کنندگی بالایی داشته و می‌تواند بهترین گزینه برای تمیز کردن لباس‌ها به شمار رود. در صورت نیاز به مشاوره، کارشناسان در پاکباما ما پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست