لباس های خود را با چه شوینده ای بشوییم؟

دسته بندی محتوا

شاید این سوال شما نیز باشد، بهتر است لباس های خود را با چه شوینده ای بشوییم؟ از آنجایی که لباس‌ها و پارچه‌هایی که استفاده می‌کنیم دارای جنس‌های متفاوتی بوده و هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند، برای شستن هر کدام نیاز به یک شوینده دارید تا رنگ آن را حفظ کرده و به بهترین شکل ممکن لکه‌های روی آن‌ها را تمیز کند. در این مقاله به معرفی بهترین شوینده های لباس می‌پردازیم که باید بسته به جنس پارچه، بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

انواع شوینده‌ لباس

قبل از اینکه شست و شوی لباس‌ها را شروع کنید، ابتدا آن‌ها را بر اساس جنس و رنگ جدا کرده و در دسته‌های لباس رنگی، لباس سفید و لباس مشکی تفکیک کند. اگر همه لباس‌ها را بدون توجه به رنگ با یکدیگر بشویید، امکان رنگ دادن آن‌ها به یکدیگر وجود دارد.

  • پودر لباسشویی دستی: همانطور که از نام این شوینده لباس پیداست، از آن برای شستن لباس‌ها با دست استفاده می‌شود. این پودر برای ماشین نیمه اتوماتیک کاربرد دارد و کف زیادی تولید خواهد کرد. پودر دستی علاوه بر انواع لباس برای تمیز کردن قالیچه یا فرش هم به کار رفته و توانایی پاکسازی قوی لکه‌ها را دارد.
  • پودر لباسشویی ماشینی: در ماشین‌های لباسشویی اتومات مصرف آب کمتر بوده و به پودری متفاوت نسبت به نوع دستی نیاز است، به همین دلیل پودر لباسشویی ماشینی تولید شد که با دارا بودن آنزیم‌های خاص، به لطافت و از بین بردن انواع لکه‌های نقش بسته بر روی لباس‌ها کمک می‌کند. در پودر ماشینی نوعی سفیده کننده خاص به کار رفته است که باعث درخشان شدن لباس‌ها خواهد شد.

  • مایع لباسشویی: یکی دیگر از اشکال شوینده لباس، مایع لباسشویی است که توانایی قابل توجهی در از بین بردن چربی و لکه‌های عمیق دارد. اگر پوست حساس دارید استفاده از مایع لباسشویی را توصیه می‌کنیم زیرا با فرمول خاص این شوینده، پوست شما هیچ واکنش منفی نخواهد داد. یکی از مزایای مایع لباسشویی تنوع بالای آن است؛ این بدان معناست که برای لباس‌های مشکی یک نوع مایع خاص و برای لباس‌های رنگی مایع متفاوتی معرفی شده است. شما می‌توانید سه نوع ماشین مشکی شوی، رنگی شوی و سفید شوی را تهیه کرده و بسته به رنگ لباس‌ها از آن‌ها استفاده نمایید. اما گفتنی است مایع لباسشویی آسیمن با ترکیباتی منحصر به فرد همه ای ان موارد را یکجا دارد و شما را از استفاده از انواع شوینده ها برای پارچه های مختلف بی نیاز میکند.
  • کپسول ژله‌ای ماشین لباسشویی: یکی از بهترین شوینده‌های لباس، کپسول ژله‌ای ماشین لباسشویی است که با قدرت تمیز کنندگی بالای خود، توان حذف هر گونه لکه‌ای را دارند. کپسول ژله‌ای برای پوست حساس هم مناسب بوده و هیچ آسیبی به پارچه وارد نمی‌کند.
  • قرص شوینده: استفاده از قرص شوینده بسیار راحت بوده و سریعا با آب حل می‌شود. برای شست و شوی لباس‌ها، تنها کافیست قرص را در داخل ماشین قرار داده و لباس‌های خود را در تمیزترین حالت ممکن تحویل بگیرید. این قرص‌ها برای لکه‌های قهوه و چای هم موثر بوده و هیچ اثری از آن‌ها بر روی پارچه بر جای نمی‌گذارد.
  • نرم کننده: برای برخی از لباس‌ها یا حوله‌هایی که در تماس مستقیم با پوست هستند، استفاده از نرم کننده توصیه می‌شود. این نرم کننده علاوه بر نرمی لباس، معمولا دارای رایحه خوشی هم بوده و باعث ایجاد بوی مطبوعی خواهد شد.

همانطور که مشاهده می‌کنید انواع شوینده‌های لباس برای کاربرد خاصی طراحی شده و شما باید با توجه به الیاف، گزینه مناسبی را مصرف کنید. به طور مثال اگر بر روی لباس‌های لکه‌های چربی وجود دارد، استفاده از مایع لباسشویی توصیه می‌شود زیرا با قدرت لکه زدایی بالا، قادر است هر لکه‌ای را از بین ببرد. از سمت دیگر موادی مانند قرص هم می‌توانند همین کار را انجام دهند اما از لحاظ اقتصادی زیاد مقرون به صرفه نخواهند بود. مایع لباسشویی آسیمن علاوه بر قیمت مناسب، برای انواع رنگ‌ها هم تولید شده تا بتوان از آن برای لباس تیره و مشکی، لباس سفید و لباس رنگی استفاده کرد، در نتیجه لباس‌ها بر روی هم اثر نگذاشته و رنگ نمی‌دهند. برای خرید مایع لباسشویی با کیفیت عالی از وبسایت پاک با ما اقدام نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست